رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مزایده اراضی کوی مدرس هیچ دخل و تصرفی در مالکیت مردم نخواهد داشت و منازل آن‌ها تخریب و واگذار نمی‌شود.

منازل کوی مسکن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مزایده هیچ دخل و تصرفی در مالکیت مردم در پلاک ۲۷۰۳/۲ نخواهد داشت و منازل ساکنان کوی مدرس تصرف و تخریب نخواهد شد. اراضی کوی مدرس سه بخش است که بخشی از آن تحت مالکیت سازمان املاک تملیکی، تحت مالکیت افراد و اشخاص بخش آن تحت مالکیت راه و شهرسازی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به همین دلیل این موضوع سه بعد  دارد و یک نسخه واحد را نمی‌توان برای آن در نظر گرفت. آن چیزی که در خصوص پلاک ۲۷۰۳/۲ موضوع مورد بحث است، آن هست که در مزایده به فروش رفته و فرد خریدار زمین مذکور صراحتا اعلام داشته هیچ گونه ادعای مالکیت نسبت به اراضی و املاک مردم ندارد. ما به سازمان بازرسی خواهیم گفت که موضوع را بررسی کنند و مزایده چه تصویب و تایید شود یا نشود مردم نباید نگرانی‌ از این جهت که ملکشان از دست خواهد رفت داشته باشند. آن چیزی که حالا می‌تواند به عنوان یک خبر امیدوارکننده برای مردم باشد این است که این مزایده هیچ دخل و تصرفی در مالکیت مردم ایجاد نخواهد نمود و منازل ساکنان کوی مدرس به تصرف غیر در نخواهد آمد. در مابقی اراضی نیز برخی تحت مالکیت مسکن و شهرسازی و برخی دیگر تحت مالکیت اشخاص است نیاز به تشکیل یک کارگروه برای تفکیک افراد در پلاک‌های مختلف است.

وی در رابطه با سنددار شدن اراضی کوی مدرس از طریق قانونی، گفت: برای سنددار شدن باید مالکین از جمله اشخاص حقیقی یا حقوقی مشخص شوند و با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدام گردد. لازم به ذکر است که با افرادی که به اراضی ملی تعرض می‌کنند و زمین‌خواران نیز برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 544012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha