مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
۰ نفر

آزمایش کرونای یوسین بولت، رکوددار جهانی دوی سرعت و دارنده هشت مدال طلایی المپیک مثبت شده است و او در خانه‌اش در جامائیکا خودش را قرنطینه کرده است.

‌‌Bolt

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز  آزمایش مثبت کرونای بولت پس از جشن تولد سی‌وچهارمین سالگرد تولد اعلام می‌شود که با مهمانی باشکوه و بززگی با حضور افراد بدون ماسک برگزار شد.

بولت که رکوردار دوهای ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر است، ویدئویی روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود که در آن گفته بود منتظر نتیجه آزمایش کرونایش است. وزارت بهداشت جامائیکا بعدازظهر دوشنبه ۳ شهریور مثبت شدن آزمایش او را اعلام کرد.

بولت در ویدئویی که ظاهرا از خودش در تختخواب ضبط کرده بود، گفت: «برای حفظ ایمنی خودم را در خانه قرنطینه کرده‌ام و استراحت می‌کنم.»

بولت که تنها دونده دوی سرعتی است که در سه المپیک پیاپی (۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶) مدال طلای دوهای ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر را به دست آورده است، گفت در حال حاضر هیچ علامتی از بیماری کووید-۱۹ ناشی از ویروس کرونای جدید ندارد.

بولت گفت این ازمایش را روز شنبه، یک روز پس از مراسم جشن تولدش داده است.

بولت در سال ۲۰۱۷ از ورزش قهرمانی کناره‌گیری کرد. طرفداران بولت در شبکه‌های اجتماعی برای بهبودی سریع آرزو کردند و یکی از آنها نوشت «چای زنجبیلت را بنوش»- برخی هم او را به سهل‌انگاری متهم کردند.

شمار موارد روزانه کرونا در جامائیکا در طول چهار روز گذشته از اندکی کمتر از ۱۰ مورد در چند هفته پیش به بیش از ۶۰ مورد در روز رسیده است.

کد خبر 543705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha