فیل مادر که بیش از ۱۰ سال در باغ وحش برلین زندگی کرده بود، در بازگشت به باغ وحش هاله در شرق آلمان دختر ۱۹ ساله و نوه‌هایش را دید و یک صحنه دل‌انگیز و تکان‌دهنده از مهربانی حیوان‌های وحشی خلق کرد.

فيل‌هاي باغ وحش هاله در آلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، پوری ۳۹ ساله ۱۲ سال گذشته را در باغ وحش برلین زندگی کرد و هفته پیش نزد اعضای خانواده‌اش در باغ وحش برگزو در هاله بازگردانده شد. او وقتی دختر ۱۹ ساله‌اش و دو فرزند او را (برای نخستین بار) دید، خرطومش را از قفس کناری دراز کرد تا به این شکل محبت و مهربانی را به تانا و نوه‌های خود نشان بدهد.

مسئولان برگزو اعلام کرده‌اند خانه فیل مادر را از فرزندان و نوه‌هایش را برای مدتی نه‌چندان طولانی جدا کرده‌اند تا فرآیند آشنایی دوباره به شکل تدریجی شکل بگیرد. هر چند بازدیدکنندگان باغ وحش می‌توانند در فضای باز همه فیل‌ها را از نزدیک ببینند. چند روز دیگر قرنطینه پوری به پایان می‌رسد و او بار دیگر نزد دخترش تانا بازمی‌گردد.

پوری در ۱۹۸۱ در زیمبابوه به دنیا آمد و اندکی بعد به باغ وحش ماگدبورگ در آلمان منتقل شد. او از ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۷ در این باغ وحش زندگی کرد و بعد برای برنامه تولید مثل به تایرپارک برلین فرستاده شد؛ جایی که در ۲۰۰۱ نخستین دخترش تانا را به دنیا آورد. در حیات وحش فیل‌ها، دخترها معمولا تا پایان عمر پیش مادرشان زندگی می‌کنند اما پسرها به محض رسیدن به سن بلوغ از خانواده جدا می‌شوند و راه خود را می‌روند.

کد خبر 543565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha