سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

برای ترویج سنت حسنه مدرسه سازی و همچنین جذب خیران برای نوسازی مدارس فرسوده، «محمدرضا سیدزنوزی » به عنوان نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش منطقه ۱۰ معرفی شد و فعالیتش را آغاز کرد.

مجمع خیران مدرسه ساز

همشهری آنلاین - بهاره خسروی :مراسم معارفه نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش منطقه ۱۰ با حضور«غلامعلی ارغوانی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰، «محمدرضا قربانی» مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش منطقه ۱۰ برگزار شد. 
در این مراسم «غلامعلی ارغوانی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ با اشاره به تعامل و همکاری خوب آموزش و پرورش منطقه ۱۰ با مجمع خیران مدرسه ساز و تشکر از خدمات این مجموعه به دانش آموزان افزود:« مدرسه گل نراقی در مقطع متوسطه اول پسرانه ، مدرسه حضرت زهرا (س)  در مقطع دوره اول ابتدایی دخترانه ، مدرسه ملکه هاشمی شریف آباد در مقطع دوره اول ابتدایی پسرانه  از مدارس خیر سازی هستند که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانش آموزان می شوند. »
ارغوانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و بافت فرسوده منطقه ۱۰ در ادامه گفت:« منطقه ۱۰ تهران یکی از مناطق فرسوده پایتخت است که تراکم دانش آموزی بالایی دارد و بیشتر مدارس آن فرسوده است و این مشکل، استفاده از تجربیات و حضور خیران مدرسه ساز را در منطقه بیشتر می طلبد. به همین دلیل زنجیره ارتباط با خیرین مدرسه ساز قطعا با استفاده از ظرفیت های منطقه و همراهی مجمع خیران محکم تر و اثر گذارتر می شود. در واقع هدف، خدمت و اعتلای سیستم آموزشی است تا دانش آموزان بتوانند از امکانات بهینه فضاهای آموزشی برای تحصیل ، رشد و شکوفایی بهره مند شوند.»


همچنین در ادامه مراسم «محمدرضا قربانی» مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران، حضور خیران مدرسه ساز در منطقه ۱۰ و استفاده از ظرفیت نهاد ها و ارگان های منطقه برای تسریع در روند مدرسه سازی را نقطه عطفی برای اعتلای دانش و آموزش عنوان و اعلام کرد که برپایی جلسات مستمر با نهاد ها ، کمک شایانی به جذب خیران مدرسه ساز برای نوسازی مدارس فرسوده منطقه ۱۰ می کند.
در ادامه این جلسه «محمدرضا سید زنوزی » به عنوان نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران در آموزش و پرورش منطقه ۱۰ معرفی شد. 

کد خبر 543559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha