مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: اکنون ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی استان بهره می‌برند که ۱۱۶۰۰ نفر از آنان مطلقه، بیوه  و در حال گرفتن طلاق هستند.

زنان سرپرست خانوار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حسین نحوی نژاد اظهار کرد: از این ۱۳ هزار زن تحت پوشش این سازمان، حدود ۸ هزار زن مطلقه، حدود ۲ هزار زن بیوه  و ۱۶۰۰ نفر زنانی که وضعیت جدایی آنان از همسران شان نامشخص است و بقیه مربوط به سایر گروه‌هاست.

وی گفت: در حوزه اجتماعی، اداره  بهزیستی با هدف‌گذاری‌های انجام شده زنان سرپرست خانوار، افراد سرپرست خانوارهای از کارافتاده و گروه های خاص اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده  را تحت حمایت قرار می دهد که در این حوزه حدود ۱۷ هزار پرونده داریم.

مدیرکل بهزیستی گیلان با تشریح سایر اقدامات در حوزه اجتماعی بهزیستی گیلان بیان داشت: اکنون ۱۵ شهرستان گیلان به جز شهرستان سیاهکل از اورژانس اجتماعی برخوردارند که به وسیله آن خدمات اضطراری لازم به مردم داده می‌شود.

نحوی نژاد اظهار کرد: خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی در مواردی از جمله اقدام به خودکشی، کودک آزاری، زنان و دختران در معرض آسیب جدی، همسر آزاری، معلول آزاری و غیره خدمت‌رسانی می‌کند.

بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می‌برند.

کد خبر 543440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha