مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

فرماندار دماوند گفت: آتش‌سوزی منطقه گندک این شهرستان که به وسعت ۵ هکتار بود با تلاش عوامل امدادی و خدماتی مهار شد.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی حیدری اظهار داشت: این منطقه که محل دپو، تفیک و یا دفن زباله شهرستان دماوند است، از صبح روز گذشته دچار حریق شده بود.

وی ادامه داد: علت آتش سوزی مربوط به انباشت گاز متان و آمونیاک ناشی از زباله‌ها و استخر شیرابه جمع شده در این منطقه بوده است که گرمای هوا در کنار زباله‌ها موجب تشدید حادثه شده و علاوه بر این منطقه، مراتع اطراف نیز آتش گرفت.

وی وسعت آتش سوزی را حدود ۵ هکتار دانست و بیان داشت: پس از وقوع آتش‌سوزی، نیروهای آتش‌نشانی از شهرهای دماوند، رودهن، کیلان، آبسرد و آبعلی به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش عوامل نیروهای امدادی و خدماتی، اکنون آتش مهار شده و دودی که از این منطقه مشاهده می‌شود به دلیل مواد زباله پلاستیکی بوده که سوخته است.

مسئول آتش نشانی شهر دماوند نیز در این خصوص اظهار داشت: طی ۲ روز گذشته ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر در شهرهای شهرستان دماوند در محل حضور داشته و امداد رسانی کرده اند.

ابوطالب عرب نکونده ادامه داد: با توجه به اینکه زباله ها اشتعال زا می باشند، عوامل آتش‌نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرستان با ماشین آلات سنگین، در حال کنترل و خاکریزی بروی آتش هستند.

کد خبر 542961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha