نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: ترامپ برای اینکه از چالش‌های پیش‌رو خود فرار کند به دنبال مذاکره با ایران است، اما باید بداند که جمهوری اسلامی زیر بار ارتباط با آمریکا نخواهد رفت.

سید ناصر موسوی لارگانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی به اظهارات اخیر ترامپ در رابطه با اینکه «اگر پیروز انتخابات شود با ایران مذاکره خواهد کرد» گفت: ترامپ در دوره قبل هم که می‌خواست کاندیدا شود و رای مردم را بدست بیاورد به وعده‌های و دروغ‌پردازی‌هایی از جمله اینکه چرا باید آمریکا ۷۰۰ میلیارد دلار برای جنگ در منطقه خاورمیانه خرج کند در حالی که هیچ آورده ای برای ما نداشته، دامن می‌زد.

وی در ادامه افزود: در رابطه با ایران هم صحبت‌های زیادی را داشت و خود را متفاوت از دیگران می‌دانست؛ بنابراین الان هم با توجه به قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های گوناگون اعم از توان موشکی، نظامی و پیشرفت‌هایی دیگری که ما داشته‌ایم و البته اینکه نتوانسته نظرات کشورها را در شورای امنیت علیه کشورمان جلب کند به دنبال طرح مجدد مذاکره با ایران است تا بتواند نظرات مخالفان خود را اخذ کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس به هدف خروج آمریکا از برجام اشاره و تاکید کرد: ترامپ از برجام خارج شد تا به زعم خود ما را  وارد میز مذاکره کند، اما نتوانست کشورمان را مجدد به پای میز مذاکره بکشاند و همین موضوع باعث شکست او شده است.

این نماینده مردم در ادامه افزود: مردم آمریکا این روزها علیه ترامپ و سیاست‌های حاکم بر این کشور دست به اعتراضات خیابانی زدند، زیرا عملکرد نامطلوب او باعث شده تا از چشم مردم بیفتد؛ فلذا برای اینکه از این چالش فرار کند به دنبال ارتباط با ایران است، اما همگان متوجه شدند که ایران زیر بار ارتباط با آمریکا نخواهد رفت.

کد خبر 542645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha