مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

برزين ضرغامي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص حواشی تعویض تابلوی نشان میدان جمهوری اسلامی و حذف واژه اسلامی گفت: سازمان زیباسازی به عنوان متولی سیما و منظر شهری ساماندهی تابلوی تعدادی از میادین شهر را در دستور کار قرار داد.

ضرغامی گفت: از این رو فهرستی از اسامی میادین تهیه و به مناطق ارسال شد و پس از اخذ نظر آنان مبنی برصحت عناوین و رسم الخط های فارسی و انگلیسی نسبت به اجرای تابلوی اسامی تایید شده اقدام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: یکی از این میادین، میدان جمهوری اسلامی بوده که متاسفانه همکاران در منطقه مورد نظر دچار این اشتباه شدند و عنوان جمهوری را برای این میدان تایید و ارسال می کنند.

وی گفت: در میان همه کارکنان سازمان زیباسازی نسبت به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان های اعتقادی این نظام حساسیت ویژه ای وجود دارد.

ضرغامی افزود: سازمان زیباسازی در مقاطع مختلف با عملکرد خود نشان داده است که برای حفظ نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و این موضوع را بر خود فرض می داند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این مطلب که بررسی های صورت گرفته تا این لحظه حکایت از آن دارد که در این ماجرا عمدی در کار نبوده است، گفت: به شهروندان وعده می دهیم که با مقصران احتمالی این موضوع برخورد خواهد شد.

کد خبر 542603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفر GB ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 3
    انشائ الله که قضیه عمدی نبوده و به سهو کلمه اسلامی حذف شده باشد. هر روز یه مسئله ای پیش میاد که وقت مسئولین را بگیرد و گرفتار حاشیه کند.