شبکه اینترنت پرسرعت و اشتراک تلفن ثابت ۶۰۰ مشترک منطقه فرهنگیان شهرکرد از دوشنبه سوم شهریور ۹۹ تا یک هفته با اختلال همراه می‌شود.

تلفن همراه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دلیل ارتقای سیستم و عملیات برگردان، خدمات‌دهی به مشترکان اینترنت همراه اول در زمان یاد شده دچار اختلال می‌شود که با برنامه‌ریزی انجام شده در کمترین زمان ممکن این شبکه متصل خواهد شد.

حسن آقایی از مراکز علمی، آموزشی، اداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان و خانگی منطقه فرهنگیان که با شبکه اینترنت سر و کار دارند، درخواست کرد تا  تمهیدات لازم در موعد مقرر قطع شبکه اینترنت در این منطقه از شهر را در نظر بگیرند.  

به گفته وی، هم اینک حدود ۸۹ هزار مشترک اینترنت پهن باند ثابت اینترنت پرسرعت(ADSL) در این استان فعال است و حدود ۲۶۳ هزار تلفن ثابت و بیش از ۸۴۵ هزار شماره همراه و ۲۴۹ هزار و ۵۳۷ مشترک اینترنت پهن باند سیار در چهارمحال و بختیاری دایر است.

 مدیر منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پهنای باند اینترنت در استان همزمان با شیوع کرونا از اواخر سال گذشته از ۴۰ به ۱۰۱ گیگابایت افزایش یافته است. ۷۴۷ هزار مشترک اینترنت در استان وجود دارد که پوشش شهری در اولویت نخست و پوشش جاده‌ای و روستایی در اولویت بعدی است.

کد خبر 542585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha