شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

نایب‌رئیس نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه درباره خطر ورشکستگی این نمایشگاه به دلیل شرایط بیماری کرونا هشدار داد.

نمایشگاه کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موسی سلیمی با اشاره به تعطیلی ۶ ماهه نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برپایی نمایشگاه در این مدت ، گفت: در گذشته از کنار برپایی نمایشگاه حقوق کارکنان و هزینه‌های جانبی مانند پول آب و برق پرداخت می‌شد، اما اکنون چندین ماه است به دلیل عدم برپایی نمایشگاه درآمدی نداریم.

وی ادامه داد: در این چند ماه به سختی حقوق ۳۰ نفر پرسنلی را که در نمایشگاه کار می‌کنند، پرداخت کرده‌ایم و ادامه این روند بسیار دشوار است.

نایب رئیس نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه معتقد است، با ادامه این وضعیت، نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه بعد از ۲۰ سال فعالیت قابل توجه در آستانه ورشکستگی قرار می‌گیرد که احیا آن بسیار دشوار خواهد بود.

سلیمی از نمایشگاه به عنوان برندی برای پویایی اقتصاد و بازرگانی کرمانشاه یاد کرد و افزود: نمایشگاه کرمانشاه در زمینه برپایی نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی عملکرد خوبی داشته و حیف است از دست برود.

وی ادامه داد: علاوه بر ۳۰ نیروی ثابت، ۱۰۰ نیرو نیز در زمان برپایی نمایشگاه سر کار بودند که با این روند معیشت آنها در خطر است.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعددی که برای برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و معدود در این نمایشگاه انجام شده، ادامه داد: برای این منظور نیازمند موافقت ستاد کرونای استان هستیم.

نایب رئیس نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تاکید کرد: دلیل مخالفت ستاد کرونا این است که برپایی نمایشگاه ممکن است به شیوع بیماری دامن بزند، این در حالی است که در سطح شهر کرمانشاه بازارهای سرپوشیده بسیاری داریم که ازدحام و تراکم جمعیت در آنها بسیار بیشتر از نمایشگاه است.

سلیمی اضافه کرد: از سوی دیگر ما قصد نداریم نمایشگاه‌های شلوغی مانند نمایشگاه پاییزه را برگزار کنیم، بلکه هدف ما برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با جمعیت کم است که مخاطبان خاص خود را دارد.

وی نمایشگاه تجهیزات پزشکی را یکی از مهم‌ترین این نمایشگاه‌ها دانست که در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا می‌تواند بسیار مفید باشد.

نایب رئیس نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افزود: در صورت برپایی هرگونه نمایشگاه، تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهیم کرد و اجازه بروز مشکل را نمی‌دهیم.

سلیمی یادآور شد: در برخی از استان‌های دیگر با تصمیم ستاد استانی کرونا، برپایی نمایشگاه‌ها به صورت محدود و تخصصی انجام شده است.

در نشست امروز اول شهریور ستاد کرونای استان، استاندار کرمانشاه اعلام کرد برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بلامانع است.

کد خبر 542480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha