نمایشگاه‌ کتاب‌های عتیقه بوستن که از قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های کتاب‌های نایاب در آمریکاست به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب بوستون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا بنابر اعلام تارنمای برادوی‌ورد چهل‌وچهارمین نمایشگاه کتاب‌های عتیقه و نایاب بوستون که هر سال از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ نوامبر در بوستون برگزار می‌شد امسال به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

با برگزاری نسخه آنلاین این نمایشگاه همه افراد از سراسر جهان این امکان را خواهند داشت بدون محدودیت از قدیمی‌ترین نمایشگاه کتاب‌های نایاب در امریکا دیدن کنند. مجموعه‌داران در این نمایشگاه می‌توانند در یک نسخه مجازی آسان و قابل دسترس به صورت آنلاین از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه که شامل نمایش کتاب‌های نایاب‌ و ارزشمند، نسخه‌های خطی زیبا، خطاطی‌ها، اسناد تاریخی و سیاسی مهم، نقشه‌ها، اطلس‌ها، عکس‌ها، چاپ‌های زیبا و تزئینی و موارد دیگر می‌شود دیدن کنند و با غرفه‌داران وارد معامله شوند.

بازدیدکنندگان از طریق یک جستجوی ساده این امکان را خواهد داشت تا خیلی سریع با توضیح مختصری که برای هر آیتم در نظر گرفته شده از ویژگی‌ها و قیمت آثار مورد نظر خود مطلع شوند و نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر با غرفه‌داران به صورت مستقیم وارد ارتباط شوند. هر غرفه‌ در این نمایشگاه می‌تواند با امکان نمایش حداکثر ۵۰ اثر از جالب‌ترین و قابل‌توجه‌ترین آثار خود مجموعه‌ای متنوع و قابل اعتنا ایجاد کند و برای همه سلیقه‌ها و هر بودجه‌ای چیزی برای پیشنهاد دادن به بازدیدکنندگان داشته باشد.

 نسخه مجازی این نمایشگاه روز ۱۲ نوامبر با یک پیش‌نمایش افتتاح می‌شود و از ۱۳ نوامبر به صورت ۲۴ ساعته و از طریق سایت https://www.abaa.org/ برای سایر افراد قابل بازدید است. رویدادهای ویژه این نمایشگاه شامل یک مجموعه وبینارها می‌شود که جزئیات آن در اوایل پاییز اعلام خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب بوستون هر سال با حمایت و پشتیبانی انجمن کتابفروشی‌های نایاب فصل نو انگلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 542393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha