شرکت سرمایه‌گذاری استان قم با سرمایه ۵۲۳۱۶ میلیارد ریال با نماد «وسقم» به عنوان دومین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

ساختمان بورس تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مدیریت پذیرش اوراق بهادار اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت مصوب ۴ مرداد ۱۳۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار و همچنین بر اساس مصوبه جلسه ۲۵ مردادماه گذشته هیئت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری استان قم به عنوان دومین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد.

این شرکت به عنوان پانصد و چهل و نهمین شرکت و در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسقم، Vaseghom» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه‌گذاری استان قم از روز ۲۹ مرداد امسال شماره ۱۰۸۶۲به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت در تارنمای سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری استان قم که اخیرا اقدام به ثبت سرمایه بیش از ۵.۲ هزار میلیارد تومانی کرده، دارای سهام ۳۶ شرکت از صنایع مختلف فلزات، بانک، پالایشگا، خودرو و ... با ارزش روز بیش از ۳.۳ هزار میلیارد تومانی تا ۱۵ مردادماه گذشته است.

کد خبر 542374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha