مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

سفیر بنگلادش در ایران گفت: موارد بسیار خوبی در راستای تفاهم و همکاری مشترک با استان زنجان مطرح شد که در بخش تجارت در حوزه‌های تحقیقاتی و آی‌تی، همکاری و تعامل خواهیم کرد.

مشارکت حقوقی - تفاهم - دست دادن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، گوسال اعظم سارکر در نشست تجار و فعالان اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه جلسات خوبی طی این ۲ روز در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهادات همکاری دو طرف در بخش‌های مختلف به صورت مکتوب و پروپوزال از طریق اتاق بازرگانی زنجان به سفارت بنگلادش ارسال شود تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی از ایران در بنگلادش و بالعکس در رشته‌های مهندسی و پزشکی تحصیل می‌کنند که این تعامل باید رونق بیشتری بگیرد.

گوسال اعظم سارکر گفت: بنگلادش ۲۸ پارک علم و فناوری دارد که بعضی کامل شده و برخی دیگر در حال تکمیل هستند که در این زمینه می‌توانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

وی ابراز کرد: در خصوص تجارت در سایر بخش‌ها نیز آماده همکاری هستیم که تقاضا می‌شود پروپوزال و پیشنهادات آن جهت برقراری ارتباط واردکنندگان بنگلادش در اختیار ما قرار گیرد.

سفیر بنگلادش در ایران گفت: تمام موانع و مشکلاتی که در مسیر سرمایه‌گذاری وجود خواهد داشت، پیگیری و مرتفع می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از استاندار و سایر مدیران استان و همچنین از دعوت اتاق بازرگانی زنجان، تصریح کرد: سفارت بنگلادش، تمام تلاش خود برای تسهیل در همکاری طرفین را انجام می‌دهد.

گوسال اعظم سارکر، سفیر جمهوری بنگلادش در ایران برای تقویت همکاری و تعاملات دو طرف، طی سفر دو روزه به زنجان آمده بود که دیدار با استاندار، نشست کاری با رئیس و هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی، بازدید از انجمن مهرانه، رختشویخانه و موزه مردان نمکی و همچنین بازدید از شرکت‌های آی‌تی مستقر در اتاق بازرگانی، بخشی از برنامه‌های این سفر بود.

در این نشست، چند تن از فعالات اقتصادی استان زنجان به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود و ظرفیت‌های همکاری پرداختند.

کد خبر 542222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha