مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت ۸۳ طرح برق‌رسانی در مناطق شهری و روستایی استان افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

برق‌رسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجید فرحزاد امروز –جمعه- اظهار کرد: چراغ روستاهای خلیل‌آباد خاکی شهرستان شهرکرد، روستاهای چشمه‌نازی، سربیشه و منطقه لبد بازفت در شهرستان کوهرنگ در هفته دولت روشن می‌شود. برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی برق‌رسانی افزود: برق‌رسانی به محله ۳۸ منظریه شهرکرد و فاز دوم ۲۴ واحدی بنیاد مسکن شهر گهرو، از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح این شرکت در هفته دولت امسال است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، احداث شبکه روستایی معابر، تبدیل سیم به کابل، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و رفع افت ولتاژ، رفع حریم، تامین برق مشترکین جدید شهری و روستایی از دیگر طرح‌های افتتاحی این شرکت در هفته دولت امسال به شمار می‌رود.

فرحزاد خاطرنشان کرد: تامین روشنایی در معابر آلونی، شهرک ابوذر و مناطقی از شهرستان های اردل و بروحن، رفع افت ولتاژ در روستاهای مشکدوزان، چوبین، راستاب، فانی‌آباد، گردوی سفلی، ده ترکان و شهر کاج از جمله این طرح‌ها است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۴۰ طرح برق‌رسانی به ارزش ۸۱ میلیارد ریال در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: بهره‎برداری از این طرح‌ها نقش مهمی در پایداری شبکه‌ها، توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به مشترکین دارد.

فرحزاد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید از سوی وزارت نیرو ۲ هزار میلیارد تومان طرح در این استان اجرا شده است، خاطرنشان کرد:  از این میزان یک هزار میلیارد تومان سهم حوزه برق است.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۵ درصد جمعیت روستایی در ۷۳۹ روستای چهارمحال و بختیاری از امکانات برق پایدار برخوردار هستند.

کد خبر 542196

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha