مجموع نظرات: ۱
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از ارائه خدمات ارتباطی در قالب اینترنت رایگان به ۱۵۰ هیأت‌ عزاداری استان خبر داد.

آیین عزاداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهرداد سهرابی گفت: ۱۵۰ هیأت عزاداری در شیراز و شهرستان‌های فارس که به صورت رسمی شناسایی شده‌اند از خدمات اینترنتی رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه بعد از استان تهران و خوزستان استان فارس با اتصال ۱۵۰ هیأت به اینترنت رایگان مقام سوم را در این زمینه در کشور دارد، عنوان کرد: مودم‌های ۳۵ هیأت عزاداری شیراز دیروز –پنجشنبه- توزیع شده و مودم‌های ۱۱۵ هیأت شهرستانی نیز امروز توزیع می‌شود.

سهرابی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و به منطور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط موجود اقدام به اتصال رایگان هیئت‌ها به اینترنت کرده است.

وی با بیان اینکه از این طریق هیأت‌های مذهبی دغدغه‌ای برای ایجاد محتوا و انتشار در فضای مجازی ندارند و مخاطبان نیز می‌توانند از فیض مراسمات بدون هیچ دغدغه‌ و نگرانی بهره‌مند شوند، گفت: در کل کشور ۷۰۸ هیأت در مراکز استان‌ها و ۱۱۸۴ هیأت در شهرستان‌ها برای دریافت اینترنت رایگان احصا شده‌اند.

کد خبر 542152

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امان الله US ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    چقدر مایه شرمندگی است که در کشور مراسم محرم باشکوه هرچه تمام تراجرامیشود ولی متاسفانه حرکتی اندک درمورد پیام عاشوراومحرم درکشور اجرامیشود مگر هدف امام حسین جز برقراری عدالت وحمایت از مظلومان وبرابری همه انسانها باهم بود وامروز چه کسی عدالت وبرابری وحمایت از مظلوم در کشور میبیند