رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در قالب پویش ملی جهش تولید، چهار طرح بزرگ و ملی صنعتی و معدنی تا پایان سال جاری در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری صنعتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، خلیل قاسمی سه‌شنبه ۲۸ مرداد در بازدید از روند اجرای این طرح‌های ملی افزود: این طرح‌ها با حجم سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی بین ۶۵ تا ۱۰۰ درصد در حال ساخت است. شرکت گندله‌سازی مادکوش یکی از طرح‌های پیشران و ملی هرمزگان با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که ظرفیت تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن گندله آهن و اشتغال ۳۶۰ نفر را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: طرح توسعه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه هزار و ۲۰۰ تن انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سرمایه‌گذاری هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مهم هرمزگان است که ۸۰۵ نفر به‌طور مستقیم با راه‌اندازی این طرح توسعه مشغول به کار خواهند شد.

قاسمی گفت: طرح توسعه شرکت پدیده کاوش ایرانیان با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن کنسانتره آهن با سرمایه‌گذاری ۱۱۳ میلیارد تومان سومین طرح بزرگ و ملی هرمزگان است که با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۴۴ نفر فراهم خواهد شد. واحد تولیدی توسعه گچ متین سمنان از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح است که با سرمایه‌گذاری افزون بر ۳۶ میلیارد تومان ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن گچ سفیدکاری معمولی را دارد که با راه‌اندازی این واحد ۶۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: این چهار طرح صنعتی و معدنی جزو طرح‌های مهم و ملی استانی است که با بهره‌برداری از آن درمجموع زمینه اشتغال هزار و ۲۶۹ نفر در استان فراهم خواهد شد.

کد خبر 541455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha