مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

فرماندار شیراز از اختصاص زمین کتابخانه مرکزی در بلوار فرهنگشهر و انجام مراحل مقدماتی برای انتخاب پیمانکار اجرای این پروژه خبر داد.

کتابخانه‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا امیری گفت: با تاکید استاندار فارس و پیگیری انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زمینی در بلوار فرهنگشهر شیراز به ساخت کتابخانه مرکزی اختصاص یافت.

وی افزود: با تعیین اجاره مخالفیم و تقاضا کردم فقط حق انتفاع در اختیار شهرداری باشد، اما بهره‌برداری برعهده مدیریت کتابخانه‌های عمومی استان فارس قرار گیرد. اکنون پروژه کتابخانه مرکزی شیراز در مرحله انتخاب مشاور و پیمانکار است که به زودی کار آغاز شود.

فرماندار شیراز با این حال از نبود زمین مناسب برای ساخت کتابخانه مرکزی ابراز ناخرسندی کرد و گفت: فعلاً تنها گزینه‌، زمین فرهنگشهر است و چنانچه در مدت اندک باقیمانده بتوانیم جای دیگری را پیدا کنیم که دسترسی به آن آسان باشد شاید محل ساخت تغییر کند. در غیر این صورت زمین فرهنگشهر در مرحله گزینش مشاور و پیمانکار برای احداث است.

امیری همچنین در خصوص کتابخانه شهید آیت الله دستغیب گفت: سازه این کتابخانه به مقاوم‌سازی نیاز ندارد و استحکام لازم را دارد. اما ظاهر و تأسیسات کتابخانه تعمیر می‌شود.

کد خبر 541398

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha