مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: پرونده مسکن مهر با تلاش‌های انجام‌شده در استان قزوین تا پایان آبان‌ماه امسال بسته می‌شود.

مسکن مهر قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اصغر مهرآبادی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهرگان قزوین، اظهارکرد: ۱۱۴ واحد مسکن مهر در استان قزوین آماده افتتاح است که در آینده نزدیک و همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: طی چند سال اخیر موضوع احداث خدمات عمومی، روبنایی و تکمیل زیرساخت‌های آب و فاضلاب به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان ناحیه شهری مهرگان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

ابراهیم مبارک‌قدم تصریح کرد: با توجه به نیاز خدمات عمومی شهروندان ناحیه شهری مهرگان، پنج واحد آموزشی، پاسگاه کلانتری، یک مرکز بهداشت، یک کتابخانه و مجتمع تجاری در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به لزوم احداث راه دسترسی این ناحیه شهری به قزوین افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته جاده دسترسی مورد نظر، مهرگان را از جاده کورانه و از طریق تقاطع غیر همسطح به شهر قزوین متصل می‌کند.

به گفته وی موضوع برآورد هزینه و تهیه نقشه‌های اجرایی این راه دسترسی در مرحله تهیه بوده و امسال نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 541368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha