سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

مهاجم اهل مالی باشگاه استقلال میهمان برنامه فوتبال برتر بود و صحبت‌های مهمی را بیان کرد.

شيخ دياباته در بازي تراكتور و استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، شیخ دیاباته بهترین گلزن لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم با ۱۳ گل امشب در برنامه فوتبال برتر گفت : قبل از هرچیزی از تمام ایرانی‌ها به خاطر رفتار مهربان با من تشکر می‌کنم. وقتی به ایران رسیدم فقط میل فوتبال داشتم.

وی بیان کرد: لیگ ایران بسیار جذاب است و من تحت تاثیر تمامی هواداران قرار گرفتم و این موضوع به من انگیزه داد تا تمام تلاشم را به کار گیرم. مردم دیدگاه و طرز فکر من را متوجه شده اند.

دیاباته تصریح کرد: مهم‌ترین چیز برای من انسانیت است. انسانیت از فوتبال مهم‌تر است و همه قبل از هر کاری باید به هم احترام بگذارند. من یک انسانم و همه انسان‌ها جزو اعضای خانوانده من هستند.

مهاجم استقلال گفت: وقتی پیشنهاد استقلال را دریافت کردم از فوتبال ایران شناختی نداشتم.

او بیان کرد: دوست داشتم با آندره آ استراماچونی کار کنم که من را از قبل می‌شناخت و به من احترام می‌گذاشت. بعد رفتن استراماچونی، فرهاد مجیدی هم با من با احترام برخورد کرد.

دیاباته اظهار داشت: از تمامی هم تیمی هایم تشکر می‌کنم. رفتار آن‌ها با من خوب است و من از بازی در فوتبال ایران خوشحال هستم. رفتن استراماچونی ضربه بزرگی به من زد.

او گفت: من نگران استقلال بودم و از خودم می‌پرسدم چه کسی جایگزین او می‌شود. مربی دیگری به استقلال آمد که هم فرد خوبی است و هم دانش فوتبالی دارد.

دیاباته خاطرنشان کرد: تماشاگران هم در این مدت از من حمایت کردند. همیشه جایگزین بک مربی و بازیکن خوب شدن سخت است. ایرانی‌ها خیلی استراماچونی را دوست داشتند.

مهاجم استقلال گفت: از اینجا از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که با وجود سختی‌ها آمد و به تیم کمک کرد. او شروع سختی در استقلال داشت.

او گفت: من خیلی سریع خودم را با محیط تطبیق می‌دهم. من ۲ ملیت آفریقایی و فرانسوی دارم، اما خیلی‌ها نمی‌دانند من ایرانی و بچه اکباتان هستم. خیلی از مردم ایران مثل فرزند خود نگران من بودند و من احساس نمی‌کنم که اینجا یک خارجی هستم.

دیاباته بیان کرد: من سیاه پوست هستم، اما خودم را ایرانی می‌دانم شاید در تیم ملی ایران هم بازی کردم.

کد خبر 541298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha