سردار محمد مطهری، از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازگشت همه آزادگان استان کرمان به استقبال آنها می‌رفت، گفت: روزی که به کرمان آمدیم، چهره دوست‌داشتنی این فرمانده را در بدو ورود به استان زیارت کردیم.

آزادگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فرمانده لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان افزود: دیدن چهره سردار سلیمانی باعث شد سختی ایام اسارت را فراموش کنیم. وی در ارتباط با ایام اسارت خود در زندان‌های حزب بعث عراق اظهار کرد: آزادگان در بند رژیم بعث عراق با صلابت روحیه و شجاعت دوران سخت اسارت را سپری می‌کردند.

سردار مطهری با بیان اینکه رزمندگان ما در ارودگاه‌های حزب بعث عراق مقاومت اسطوره‌ای داشتند، یادآور شد: این مقاومت اعضای ارتش حزب بعث عراق را متعجب می‌کرد و باور نمی‌کردند که اسرای ایرانی در بند آنها چگونه و با انگیزه‌ای از ارزش‌های دینی و نظام سیاسی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.  رزمندگان ما در دوران اسارت با انگیزه مضاعفی از اسلام، انقلاب و نظام دفاع می‌کردند و هر کدام از این اسرا خودشان مانند یک سفیر جمهوری اسلامی عمل می‌کرد.

این آزاده دوران دفاع مقدس بیان کرد: دوران سخت اسارت از رزمندگان ما انسان‌هایی دلیر، مقاوم، نستوه، استوار، دلاور و با صلابت ساخته بود که با روحیه انقلابی مضاعف به کشور بازگشتند.

کد خبر 540803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha