معاون شهردار تهران گفت: مجموعه‌های ورزشی تهران را برای عزاداری امام حسین(ع) در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم و برای استفاده از پارک‌ها نیز در حال رایزنی با معاونت خدمات شهری شهرداری هستیم.

محمدرضا جوادی‌یگانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا جوادی یگانه درباره استفاده از فضاهای باز شهری از جمله محوطه پارک‌ها و زمین‌های چمن برای استفاده هیئت‌های عزاداری در ایام محرم، اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری تهران برای ماه محرم در حال نهایی شدن است و طی یک تا دو روز آینده اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد مجموعه‌های ورزشی که زیرمجموعه این معاونت محسوب می‌شوند را برای عزاداری امام حسین(ع) در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم؛ در این زمینه ممانعتی وجود نداشته و از تحقق آن استقبال فراوان کرده‌ایم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد: درباره استفاده از ظرفیت پارک‌ها برای عزاداری در ایام محرم نیز با توجه به اینکه حوزه پارک‌ها زیرمجموعه و تحت عملکرد ما نیست در حال گفت‌وگو هستیم که در صورت نهایی شدن مذاکرات، آن را اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در حیطه اختیارات ما بود، هماهنگ و اعلام عمومی کردیم و بر این اساس مجموعه‌های ورزشی روباز و زمین چمن‌های شهر تهران را در اختیار هیئت‌های عزاداری قرار می‌دهیم؛ درباره استفاده از پارک‌ها نیز مخالفتی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران وجود نداشته و طی رایزنی با معاونت خدمات شهری، پیگیر تحقق این امر هستیم.

کد خبر 540760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha