همشهری آنلاین: حسین انتظامی مدیر مسئول روزنامه همشهری به عنوان نماینده مدیران مسئول مطبوعات انتخاب شد

دکتر حسین انتظامی مدیرعامل و مدیرمسئول روزنامه همشهری در مرحله نهایی یازدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات که پنج‌شنبه 13 مهرماه ساعت 14 در تالار وحدت تهران برگزار شد،  با 89 رای از 217 رای ماخوذه به این سمت برگزیده شد.[سابقه موضوع]

این جلسه با حضور علیرضا مختارپور - رییس هیات مدیره چهار نفره انتخابات - و علاءالدین ظهوریان - رییس ستاد برگزاری انتخابات - برگزار شد، که طی آن هر یک از نامزدها به‌مدت دو دقیقه به معرفی خود قبل از اخذ رای پرداختند که در مجموع از 32 کاندیدا در یازدهمین دوره از انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات، حسین انتظامی ‌با 89 رای انتخاب شد و پس از آن، مصطفی کواکبیان با 73 رای و مهدی بگلری با 17 رای قرار گرفتند.

همچنین مددی به ‌عنوان جوان‌ترین مدیر مسوول (متولد 1355) و فریور به‌ عنوان مسن‌ترین مدیرمسوول (متولد 1318) از دیگر اعضای هیات مدیره‌ چهارنفره‌ انتخابات امروز بودند که به نظارت بر اجرای آن پرداختند.

این دومین بار است که دکتر حسین انتظامی از سوی مدیران مسئول به عنوان نماینده مدیران مسئول مطبوعات برگزیده می‌شود

وی در دهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول مطبوعات هم  اکثریت آرا را به دست آورده بود. انتظامی در آن دوره هم از 191 رای ماخوذه 94 رای را به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 5406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز