مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: سهم استان برای دریافت تسهیلات آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا ۶۴۲ میلیارد تومان بوده، اما تاکنون استقبال چندانی از آن نشده است.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی کاویانی پنج‌شنبه ۲۳ مرداد در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با بیان مکاتبات انجام‌شده در خصوص پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اظهار کرد: ۱۴ رسته شغلی مشمول دریافت این تسهیلات شدند، اما تاکنون استقبال چندانی از این موضوع نشده است.

وی مهلت دریافت تسهیلات و ثبت‌نام در سامانه کارا را تا پایان مرداد عنوان کرد و افزود: سهم استان برای دریافت تسهیلات ۶۴۲ میلیارد تومان بوده و بخش‌هایی مثل تاکسیرانی و رانندگان که مشمول دریافت این تسهیلات نبودند، طی مکاتباتی که با مسئولان انجام شد مقرر شد به این مشاغل نیز تسهیلات اختصاص یابد.      

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان شرایط پرداخت تسهیلات گفت: نرخ ۱۲ درصد و شرایط خاصی که این وام دارد قرار گرفتن در ۱۴ رسته شغلی و مدت بازپرداخت که ۲ساله است از جمله عوامل عدم استقبال افراد واجد شرایط دریافت این تسهیلات است.

کاویانی پایین بودن آمار متقاضیان در استان قم نسبت به کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: مجموع عملکرد ما از حدود ۲ میلیارد تومان به ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان رسیده که شامل ۲۹۵۶ فقره پرونده و اشتغال ۶۶۴۴ نفر می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان تسهیلات درخواستی بوده است اضافه کرد:  مجموع پرداختی در استان ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 540003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha