مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا تعدادی لوازم خانگی و گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کنند.

کالای قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احمد ساکی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح‌های جامع مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات فنی و تخصصی، ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها یک دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۶ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف شد و ۳ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ماموریت دیگری ماموران پلیس آگاهی شهرستان در بازرسی از یک باب مغازه ۴۲۰۰ عدد ژیلت و ۵۴ بسته حنای قاچاق کشف و برایش پرونده تشکیل شد.

ساکی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده برابر نظر کارشناسان یک‌ میلیارد برآورد شده است افزود: علاوه بر این، در راستای دستور دادستانی شهرستان مبنی بر جلوگیری از فروش گردوی پوست‌سبز، اوایل هفته جاری از سوی ماموران کلانتری روستای دهفول ۳.۵ تن گردوی پوست‌سبز که به صورت غیرمجاز در حال حمل بود، کشف و ضبط شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادها و انتقادهای خود را از طریق سامانه ۱۹۷ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 539999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha