مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: اراضی موقوفه اطراف شهرهای فارس که مستعد ساخت مسکن است به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص می‌یابد.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی تفاهم‌نامه مشترک برای ساخت مسکن اقدام ملی منعقد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه اداره اوقاف فارس نیز به طرح اقدام ملی مسکن ورود کرده و مقرر شده که اراضی موقوفه مستعد ساخت مسکن در شهرها از طرف ادارات اوقاف احصاء و برای ساخت مسکن ارزان قیمت معرفی شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح زمین‌های موقوفه که بلامعارض باشند انتخاب و در کارگروه مشترک اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف بررسی می‌شوند.

موسوی اظهار کرد: هنوز سهم اوقاف فارس در تعداد واحدهای مسکونی مشخص نشد، اما به تمامی ادارات اوقاف ابلاغ شده که اراضی مستعد سرمایه‌گذاری در این حوزه را در اطراف شهرها به کارگروه این طرح معرفی کنند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، این یکی از مهم‌ترین طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کلان کشور است.

کد خبر 539954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha