تیم فوتبال پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با پیروزی دوبریک مقابل آتالانتا از ایتالیا به عنوان اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی شناخته شد.

پاری سن ژرمن

به گزارش همشهری آنلاین، طبق تصمیم یوفا رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا در مرحله یک چهارم نهایی به صورت مجتمع و تک بازی در شهر لیسبون پرتغال برگزار می‌شود. امشب در اولین دیدار از این مرحله آتالانتا تیم شگفتی ساز این دوره به مصاف پاری سن ژرمن رفت که چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت. ماریو پاسالیچ در دقیقه ۲۵ روی پاس دوان زاپاتاباشلیک پای چپ گل اول رادر کمال ناباوری درون دروازه پاری سن ژرمن جای داد.

در نیمه دوم کیلیان ام باپه به جای پابلو سارابیا وارد زمین شد تا قدرت تهاجمی فرانسوی ها افزایش یابد. تیم ایتالیایی موفق شد تا دقیقه ۸۹ نتیجه را حفظ کند اما سرنوشت این بازی در ادامه به گونه ای دیگر رقم خورد. در دقیقه ۸۹  مارکینیوش روی ارسال نیمار قفل دروازه آتالانتا را شکست تا بازی مساوی شود. در دقیقه ۹۲ماکسیم چوپو موتینگ روی پاس عرضی کیلیان ام باپه موفق شد گل دو را بزند تا شگفتی بزرگ این جام رقم نخورد.

در ادامه این بازی ها امشب لایپزیک با آتلتیکو مادرید مصاف خواهد داد.
کد خبر 539836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha