ساعتی پیش جواب آزمایش DNA به پزشکی قانونی استان‌گلستان اعلام شد و بر اساس آن نتیجه آزمایش DNA جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی با نمونه های اخذشده از پدر و مادر سها رضانژاد مطابقت دارد.

سها رضانژاد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از میران، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: پزشکی قانونی تایید کرد جسد کشف شده در ارتفاعات کردکوی، سهارضانژاد است.

ساعتی پیش جواب آزمایش DNA به پزشکی قانونی استان‌گلستان اعلام شد و بر اساس آن نتیجه آزمایش DNA جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی با نمونه های اخذ شده از پدر و مادر سها رضانژاد مطابقت دارد.

با تعیین هویت جسد، پیکر مرحوم سها رضانژاد فردا به خانواده او تحویل می شود.

نتیجه آزمایش های مربوط به تعیین علت مرگ مرحوم رضانژاد نیز به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده است که اعلام نتایج آن زمان بیشتری می برد.

وی گفت:  نیابت قضایی به دادستانی تهران برای تحقیق از اعضای تور که ساکن تهران هستند و تاکنون بازجویی نشده اند نیز صادر شده است.

همچنین کاوه راد، وکیل خانواده رضانژاد در توییتی نوشت: ‏دقایقی پیش با اعلام پزشکی قانونی استان گلستان، مشخص شد نمونه تستDNA پیکر کشف شده با نمونه اخذ شده از پدر و مادر ‎سها رضانژاد تطابق دارد. پیکر مرحوم سها رضانژاد فردا به خانواده وی تحویل داده خواهد شد و با تصمیم خانواده، او در قائم‌شهر به خاک سپرده می‌شود.

«سها رضانژاد» دختر طبیعت گردی است که از صبح جمعه 20 تیرماه در ارتفاعات جهان نما کردکوی مفقود شد و جسد وی پس از 28 روز جستجو در جنگل‌های شموشک پیدا شد.

کد خبر 539812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha