دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فرهنگی فرهنگسرای قران از توزیع کتاب امام خمینی و قران از سه‌شنبه 14 خرداد درحرم مطهر امام‌خمینی (ره)‌ خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حسین اخوان با بیان اینکه به مناسبت نوزدهمین سالگشت ارتحال جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی، دهها برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود‌،‌ افزود‌: نخستین بار کتاب امام خمینی و قران به صورت رایگان توسط فرهنگسرای قرآن سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران توزیع می‌شود و در اختیار زائران حرم امام (ره) و علاقه‌مندان به موضوعات قرآنی قرار می‌گیرد.

وی گفت: این کتاب که در غرفه فرهنگسرای قرآن واقع در فرهنگسرای موقت روح الله در‌ ضلع ‌شمال شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد‌، افزود: این کتاب حاوی بیانات امام خمینی درباره اهمیت و جایگاه قرآن، ویژگی منحصر به فرد قرآن، وظایف حکومت ها و مسلمانان در قبال قرن است.

به گفته اخوان، مباحثی در باره اداب قرائت قرآن، خاطرات امام (ره) درباره قاریان کلام وحی و سیره عملی امام خمینی (ره) از دیگر موضوع هایی است که تدوین کنندگان کتاب امام‌خمینی و قرآن به آن پرداخته‌اند.

معاون فرهنگی فرهنگسرای قرآن تصریح کرد، در بخش انتهایی این کتاب یک مسابقه از محتوای کتاب امام خمینی و قران طراحی شده است که شهروندان می‌توانند پاسخ‌های خود را تا پایان خرداد ماه به فرهنگسرا ارسال کنند.

وی افزود: در جریان یک برنامه پایانی از برندگان مسابقه، تقدیر و جوائز نفیسی از جمله هزینه سفر به عتبات عالیات، سوریه و مشهد و نیز سکه بهار ازادی داده می شود.

کد خبر 53979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز