مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

فرماندار تفت گفت: درخواست محدود شدن رفت و آمد به مناطق ییلاقی این شهرستان به ستاد استانی مقابله با کرونا داده شده است.

ده‌بالا-تفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا نوکار روز چهارشنبه ۲۲ مرداد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان افزود: با توجه به حضور جمعیت انبوه در آخر هفته‌ها در مناطق ییلاقی این شهرستان، درخواست اجرای محدودیت تردد به ستاد استانی داده شده که منتظر نظر نهایی این ستاد هستیم.

مناطق ییلاقی تفت محل اصلی تردد گرمازدگان کویر در استان یزد است و اواخر هر هفته و به‌خصوص روزهای تعطیل، مسیرهای منتهی به این مناطق پر از خودروهای کوچک و بزرگی است که برای فرار از گرمای طاقت‌فرسای کویر به دل طبیعت پناه می‌برند.

با ظهور کرونا و احتمال افزایش شیوع این بیماری در اوایل امسال، ورود به شهرستان تفت از همه مسیرهای ممنوع شد و با آرام‌تر شدن اوضاع کرونا باز این مسیر محل تردد غیربومی‌ها شد.

با اوج‌گیری مجدد این بیماری، بخش عمده‌ای از مردم تفت خواستار اعمال محدودیت‌هایی در تردد به این شهرستان و  مناطق ییلاقی شدند؛ به‌خصوص آنکه اغلب جمعیت روستایی تفت را افراد مسن تشکیل می‌دهند و حضور جمعیت زیاد در این مناطق می‌تواند منجر به آلودگی این افراد به ویروس کرونا شود.

اخیرا ۲ روستای سرسبز و خوش آب و هوای طرزجان و دهبالای تفت ۲ کانون شیوع کرونا معرفی شده بود.

باید منتظر ماند و دید با درخواست مسئولان تفت، ستاد استانی کرونا در مورد محدودیت تردد به مناطق ییلاقی این شهرستان چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

کد خبر 539766

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha