مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: زیرساخت‌های اینترنتی که در افق ۱۴۰۰ برای استان پیش‌بینی‌ شده بود، در چند ماه اخیر به ۲ برابر افزایش ‌یافت و این امر موجب شد تمام نقاط استان از پوشش شبکه اینترنت برخوردار شود.

سید احمد احمدی‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید احمد احمدی‌زاده چهارشنبه ۲۲ مرداد در آیین رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس دانش در فارس گفت: فارس از نظر تقسیمات کشوری بزرگ‌ترین استان کشور به شمار می‌رود و راه‌اندازی چنین طرحی در فارس به لحاظ جمعیت دانش‌آموزی و پراکندگی مراکز آموزشی آن بسیار مهم است.

وی افزود: این امر موجب شد تا تمام نقاط استان از پوشش شبکه اینترنت برخوردار شود و دسترسی به فضای مجازی برای دانش‌آموزان فراهم شود و  یکی از دغدغه‌های مهم اولیای دانش‌آموزان در زمینه ادامه روند آموزشی فرزندانشان در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا رفع شود.

احمدی‌زاده باور جدی به رسالت آموزش‌ و پرورش را رویدادی مهم و بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: این کار نیز یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در آستانه هفته دولت است که حاصل تلاش، دانش و تخصص دانشگاه صنعتی شیراز و همچنین مدیریت خوب آموزش‌ و پرورش استان است که می‌تواند در کنار کمک به ادامه روند آموزش دانش آموزان به‌ صورت مجازی، موجبات خرسندی دانش‌آموزان و والدین آنها را فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری فارس با اشاره به حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دوران کرونا در زمینه  کمک‌های مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، خواستار تداوم این حمایت‌ها از خانواده‌های نیازمند، به‌ویژه در زمینه  تأمین بخشی از هزینه‌های اینترنت دانش‌آموزان نیازمند استان شد.

کد خبر 539750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha