مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

گروه‌های سیار برای ثبت‌نام جاماندگان دریافت کارت ملی هوشمند به اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها در استان زنجان اعزام می‌شود.

کارت ملی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در گفت و گو با ایرنا گفت: به دلیل پایان اعتبار کارت‌های ملی کاغذی، دستگاه‌های اجرایی بدون کارت ملی هوشمند قادر به ارائه خدمات نیستند، بنابراین لازم است شهروندانی که تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اند در اسرع وقت برای این کار اقدام کنند.

سیدعلی شفیعی افزود: ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند در بین جمعیت روستایی استان بیش از ۹۰ درصد است، ولی این میزان در بین جمعیت شهری به ویژه در شهر زنجان به عنوان مرکز استان، رقم پایین‌تری است که انتظار می‌رود افراد جامانده به ضرورت موضوع توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: شماری از کارمندان با توجه به شرایط فعالیت اداری و نداشتن فرصت ثبت‌نام برای کارت ملی هوشمند، در این خصوص اقدامی نکرده‌اند، از این رو با توجه به تاکید استاندار زنجان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام اکیپ سیار ثبت‌احوال به دستگاه‌های اجرایی انجام شده تا کارکنان ادارات دسترسی آسانی برای ثبت‌نام داشته باشند.  

شفیعی با بیان این که تاکنون این ایستگاه‌های سیار در سه دستگاه اجرایی در سطح استان مستقر شده‌اند، افزود: برای همه دستگاه‌های اداری، دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی در صورت اعلام تمایل ایستگاه سیار اعزام می‌شود.

۸۳۸ هزار و ۵۵۶ نفر در استان زنجان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون ۷۱۴ هزارو ۸۲ نفر در استان این کارت را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 539702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha