مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان مرداد افتتاح و به مالکان تحویل می‌شود.

مسکن مهر ماهدشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هدایت افزود: چندی پیش و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن تسهیلات یک هزارمیلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس در تهران به شرکت عمران داده و بخشی از این اعتبار برای ساخت این ۱۵ هزار واحد تزریق شد.

وی افزود: با احتساب این ۱۵ هزار واحد، مجموع واحدهای مسکن مهر تکمیل شده در شهر جدید پردیس به ۶۰ هزار واحد خواهد رسید.

به گفته هدایت، ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان شهریور امسال تکمیل و به مالکان تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآورشد: از ۸۲ هزار واحد تعهد واگذاری مسکن مهر پردیس تاکنون ۴۲ هزار واحد افتتاح و واحدهای تکمیل شده به مالکان تحویل شده است.

وی ادامه داد: ۳ هزار واحد دیگر نیز ساخته شده و پس از رفع مشکلات حقوقی به مالکان تحویل می‌شود.

هدایت خاطر نشان کرد: ۱۲ هزار واحد باقی‌مانده دیگر نیز در مرحله اسکلت‌بندی و سفت‌کاری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تکمیل و پرونده مسکن مهر پردیس در بخش ساخت مسکن و پروژه‌های زیربنایی بسته شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تسهیلات ارائه شده به متقاضیان مسکن مهر پردیس گفت: تاکنون ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به مالکانی که از قبل ثبت‌نام کرده بودند، به طور اقساطی واگذار شده است.

هدایت با اشاره به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی بر ساخت پروژه‌های روبنایی بیان کرد: پروژه‌های روبنایی نظیر ساخت مسجد، مدرسه، پارک و فضاهای درمانی و آموزشی را امسال در قالب برنامه‌ای ویژه پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: ساخت ۲۲ باب مدرسه و چندین پروژه درمانی، تفریحی و ورزشی در نقاط مختلف مسکن مهر پردیس همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی در حال انجام است.

کد خبر 539663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha