سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: خوشحالم که با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جواب اعتماد مدیران پتروشمی را دادیم و نشان دادیم اگر مدیران به فرزندان ماهشهر اعتماد کنند، می‌توانند خودشان را ثابت کنند.

وحید کاظمی‌نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، وحید کاظمی‌نژاد در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر تنیس روی میز کشور و اهدای جام قهرمانی به این باشگاه، اظهار کرد: از همان ابتدای کار، تیم برای اولین بار به صورتی بسته شد که ۶۰ درصد از اعضای تیم یعنی از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، بومی بودند که این اتفاق بزرگی بود. همچنین در یک اقدام بی‌سابقه، ۲ تنیسور ماهشهری را به ترکیب تیم اضافه کردیم و این کار ارزشمندی بود که با حمایت مدیران پتروشیمی و نگاه ویژه به بومی‌گرایی انجام شد. حتی این دو تنیسور ماهشهری نیز در لیگ برتر به میدان رفتند که این ارزشمندتر بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام افزود: از ابتدا که لیگ را شروع کردیم، هم قسم شده بودیم که به قهرمانی برسیم، پتروشیمی در استان خوزستان عقبه زیادی در تنیس روی میز ایران دارد و حتی در گذشته بازیکن خارجی نیز استخدام کرده بودیم. لیگ برتر تنیس روی میز ایران نیز بزرگ و معتبر است و امسال پتروشیمی توانست با همدلی بین اعضای کادرفنی و بازیکنان و نگاه ویژه مسئولان پتروشیمی، به مقام قهرمانی دست پیدا کند. اتفاق خوبی که برای خودم نیز افتاد، این بود که بهترین ترکیبی که طی چند سال گذشته برای تیم پتروشیمی داشتم، ترکیب تیم مقابل دانشگاه آزاد بود. در این دیدار با تغییر نفرات در بازی ۲ نفره، یک نتیجه قاطع کسب کردیم و با حساب ۶ بر صفر رقیب دیرینه‌مان را شکست دادیم. با همین برد، راه قهرمانی‌مان هموار شد و البته همان موقع نیز روی کاغذ قهرمانی را تثبیت کردیم.

کاظمی‌نژاد با تشکر از رستمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی و معاوی مدیرعامل و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه، عنوان کرد: آن‌ها برای اولین بار به یک فرد بومی اعتماد کردند و خوشحالم که جواب اعتماد این دوستان را با قهرمانی دادیم. ما نشان دادیم که ماهشهر دارای فرزندان زیادی است که اگر مدیران به آن‌ها اعتماد کنند، می‌توانند خودشان را ثابت کنند. پتروشیمی با تیم‌داری علاوه بر این که میدان را برای نشان دادن جوانان و بومی‌ها ایجاد کرد، حامی ملی‌پوشان ایران نیز بود. برگزاری لیگ در بحث بازیکن‌سازی، کشف استعدادها و آمادگی ملی‌پوشان تاثیر بسزایی دارد و هر کشوری که می‌خواهد تیم ملی آماده و خوبی داشته باشد باید لیگ آن نیز پویا باشد. در واقع لیگ برتر، ویترین یک فدراسیون است.

کد خبر 539543
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha