اگر در محل زندگی‌تان با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با ما در میان بگذارید تا به مسئولان اعلام و خواسته‌های شهری شما را به آنها منعکس کنیم.

پرسش و پاسخ

  شما می‌توانید شنبه‌ها و دوشنبه‌ها در ساعت اداری با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ تماس بگیرید و براساس رسالتی که بر دوش داریم، در اسرع وقت پیگیر این مشکلات و درخواست‌ها خواهیم بود.  

  • برخورد جدی با برق دزدها!  

یکی از مسائل ناراحت‌کننده درمحدوده خیابان‌های اصلی شهرک ولی‌عصر(عج)، از جمله شریعتی، شهیدان بهرامی، شهید رجایی و آیت‌الله ‌طالقانی استفاده غیرمجاز از کابل برق درمعابراست. متأسفانه برخی از فروشندگان و دستفروشان که در اوقات تاریکی هوا به محله می‌آیند برای روشن کردن محدوده کسب و کار خود از کابل برق غیرمجاز استفاده می‌کنند که عملی نادرست است و به جز خسارت‌هایی که به شبکه برق منطقه وارد می‌کنند باعث ناراحتی دیگران می‌شوند. «بهرام بابایی» ازساکنان شهرک ولی‌عصر(عج) در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه این مسئله که پیش مردم به «برق دزدی» شهرت دارد، نوعی رفتارغیر فرهنگی و نامتعارف است که هیچ‌گونه توجیهی ندارد و مسئولان مربوطه باید با آنها به‌صورت جدی برخورد کنند.»

  • با سامانه ۱۲۱ یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید

برای پیگیری این خواسته تلاش کردیم با مسئولان اداره برق سینا تماس بگیریم و پاسخ متولیان امر را درباره پدیده زشت «برق دزدی» توسط برخی دستفروشان و بساطی‌ها را جویا شویم، اما موفق نشدیم. اما اپراتورسامانه فوریت‌های ۱۲۱ پس از شنیدن این مشکل محلی از شهروندان در خواست کرد درصورت مشاهده استفاده غیرمجاز از برق شبکه در معابر و خیابان‌ها مراتب را با اپراتور ۱۲۱ یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا کارشناسان در محل حاضر شده و با متخلفان برخورد کنند.  
 مسئول پاسخگویی سامانه ۱۲۱ اداره برق تهران

  • تعیین تکلیف سریع ساختمان سرای محله اسماعیل‌آباد

«کلنگ ساخت ساختمان سرای محله اسماعیل‌آباد در آخرین سال دوره مدیریت شهری سابق کنار بوستان اسماعیل‌آباد زده شد.» «حیدر مقدم»، دبیر شورایاری محله اسماعیل‌آباد با بیان این مطلب می‌افزاید: «طی یک سال بتن‌ریزی و دورچینی آن انجام شد، اما فعالیت عمرانی چندین سال است به علت نبود نقدینگی تعطیل شده و این فضا در ۲ هفته‌ای که پیمانکار مربوطه به خاطر فسخ قرارداد تجهیز کارگاه خود را جمع‌آوری کرده و کارگاه بدون دفاع مانده بود تبدیل به جولانگاه معتادان و متجاهران شده بود. بنده به‌عنوان شورایارمحله این مشکل را از معاونت فنی و عمران پیگیری کردیم و گویا اقدامات لازم برای رفع این مشکل به اجرا در آمده است. درخواست ما از مسئولان محترم این است که هرچه زودتر برای رفع این مشکل اقدام کنند تا هم ساختمان سرای محله اسماعیل‌آباد مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و هم امنیت محله بیشتر شود.»

  • تلاش برای بهره‌برداری تا پایان سال
مهدی گندمی/ معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۹

برای رفع هرچه سریع‌تر این مشکل بدهی پیمانکار سابق پرداخت شد و طی قراردادی پیمانکار جدید برای این طرح انتخاب شده است. تا هفته آینده دیوار حریم ساختمان کشیده می‌شود و اقدامات دیگر برای اجرای هرچه سریع‌تر طرح اجرا خواهد شد. این طرح جزء طرح‌های اولویت‌دار سال جاری محسوب می‌شود و تلاش ما این است تا پایان سال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.  

  • آبگرفتگی ضلع شمالی حریم خط راه‌آهن تهران- تبریز در ناحیه یک

آبگرفتگی خیابان شهید ابدام از مهم‌ترین مشکلات محله امامزاده حسن(ع) است. این خیابان که کلبه‌های گذر طهرون را در خود جای داده، از معابر پرتردد این محله به شمار می‌آید.  
«حمید حسنی» از اهالی منطقه ۱۷ است. او با اشاره به رفع آبگرفتگی بخشی از این خیابان در ماه‌های اخیر می‌گوید: «هنوز هم در قسمت‌هایی از خیابان شهید ابدام آب‌ماندگی دیده می‌شود و پس از بارش‌های فصلی مشکلاتی را برای اهالی به وجود می‌آورد.»

  • خیابان شهید ابدام ساماندهی می‌شود
ایرج مرشدلو/ شهردار ناحیه یک منطقه ۱۷

با توجه به زیرزمینی شدن خط راه‌آهن تهران تبریز، ضلع شمال محور مذکور حدفاصل خیابان شهید فریدون احمدی تا مسجد اسلامی در خیابان شهید ابدام واقع در محله امامزاده حسن(ع) ساماندهی می‌شود. این عملیات شامل پیاده‌روسازی، اجرای کانیو، زیرسازی و روکش آسفالت معبر سواره‌رو است. با اجرای این پروژه‌ تردد عابران پیاده ایمن و مشکل آبگرفتگی و آب‌ماندگی‌های زمان بارش رفع خواهد شد.  

  • تعداد اتوبوس‌ها کم است

«علی روشنی» یکی از ساکنان شهرک بعثت به وضعیت اتوبوس‌های انتهای شهرک بعثت به مقصد خزانه اشاره می‌کنند و می‌گوید: «مردم در ایستگاه اتوبوس خیلی منتظرآمدن اتوبوس می‌مانند و وقتشان خیلی تلف می‌شود. وقتی از راننده‌های اتوبوس سؤال می‌کنیم که چرا تعداد اتوبوس‌های این مسیرکم است به بهانه اینکه مسافر زیادی وجود ندارد، موضوع را حل و فصل می‌کنند.» 
وی ادامه می‌دهد: «درطول روز هر زمانی که شما فکرش را بکنید، تعداد زیادی مسافراینجا می‌ایستند و معطل می‌شوند و این درست نیست که شهروندان محله به خاطر کمبود وسایل نقلیه یا هر چیز دیگری معطل بمانند.»

  • دراسرع وقت بازدید و رسیدگی می‌کنیم
مجید سلمانی / معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۶

تاکنون تقسیم‌بندی تعداد اتوبوس‌ها براساس موقعیت جغرافیایی و میزان جمعیت و مخاطبان و با همفکری شورایاری‌ها انجام شده است، اما باتوجه به نظر شهروندان درباره کمبود تعداد اتوبوس در ایستگاه شهرک بعثت دراسرع وقت ازمحل مورد نظر بازدید کرده و این مشکل را به دقت رسیدگی می‌کنیم. البته در این مرحله زمان حرکت اتوبوس‌ها را نیز بررسی کنیم و درصورت هرگونه تخلف در این زمینه به راننده‌ها تذکر خواهیم داد.  

کد خبر 539380

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha