مراسم کلنگ‌زنی بوستان جی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران برگزار می‌شود.

پادگان جي

به گزارش همشهری آنلاین، تبدیل پادگان جی به بوستان، بر اساس تفاهم شهرداری تهران و ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود؛ تفاهمی که در جریان شکل‌گیری با اگر و اماهایی نیز همراه شد. به طوری که محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ۲۲ تیر ماه امسال در حاشیه دویست و بیست‌وششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: وقتی تفاهم‌نامه پادگان ۰۶ امضا شد، برخی از اعضای شورای شهر گفتند حرکت خوبی نبوده چون باید همه پادگان پارک می‌شد. شهردار به من گفت چون مخالفت‌هایی شده و ارتش دید مورد سوال قرار گرفته و کار مناسب تبدیل به ضد ارتش برای شهر می‌شود، فعلا از پروژه عقب‌نشینی کرده است.  

رئیس شورای شهر تهران در عین حال تاکید کرد: اجرای این نوع از پروژه‌ها برد - برد است و اگر یک طرف احساس خطر کند پایش را عقب می‌کشد و البته هنوز کاملا این امر منتفی نشده است.

حال پس از گذشت یک ماه از اینکه خبرها از احتمال منتفی شدن این تفاهم حکایت داشت، گره این پروژه بزرگ باز شده و مراسم کلنگ‌زنی بوستان جی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و مدیران ارشد شهری و لشگری برگزار خواهد شد.

کلنگ‌زنی بوستان جی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) از میدان هرمزان تا بلوار استاد معین در محدوده پادگان جی با مساحت حدود ۵ هکتار انجام می‌شود که نقش بسزایی در افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۹ خواهد داشت.

مراسم کلنگ‌زنی پادگان جی و تغییر کاربری آن به بوستان بصورت زنده و مستقیم از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

کد خبر 539362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha