مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج با اشاره به افزایش قیمت‌ها گفت: فاز نخست مترو کرج باید هر چه زودتر افتتاح شود. زیرا گرانی‌ها باعث تاخیر در اجرای پروژه می‌شود.

مترو کرج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، احد رسولی در کارگروه فنی و اجرایی مترو، اظهار کرد: بخشی از کُندی پروژه مربوط به تداخل با احداث لوله انتقال آب از سد طالقان به تهران بود که با انجام مذاکرات لازم و تغییر در خط پروژه، این مانع رفع شده و زمینه برای سرعت‌دهی به انجام کارها فراهم شده است.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات مبتلابه متروی مرکز استان البرز در برهه‌هایی که برای تکمیل آن تلاش شده، بحث افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و نرخ ارز بوده است که اکنون بار دیگر درگیر آن شده ایم و افزایش قیمت‌ها از هیچ منطق و اصولی پیروی نمی‌کند، بنابراین نباید اجازه بدهیم که این سناریو ادامه‌دار شود و به هر قیمت که شده، باید فاز نخست را سریعاً وارد خط بهره‌برداری کنیم.

عضو شورای شهر کرج گفت: وقفه ایجاد شده در بهره‌برداری از مترو به عامل نارضایتی شهروندان و مطالبه‌گری رسانه‌ها تبدیل شده و نباید اجازه دهیم بار دیگر حرف ما درباره قطار شهری دو تا شود.

رسولی گفت: اینکه کشور طی ماه‌های اخیر درگیر کرونا شده، قیمت‌ها افزایش یافته و برخی موانع اجرایی دیگر گرچه قابل قبول است اما نباید بر عزم و اراده شهردار کرج و مدیران مربوطه بر تکمیل فاز نخست تا پایان سال جاری تأثیر بگذارد.

کد خبر 539232

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha