مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کشور با اشاره به این‌که انبار نفت تهران در سوخت‌رسانی به شهر نقش مهمی دارد، گفت: این انبار دارای تمامی استاندارهای لازم است و امکان جابه‌جایی آن وجود ندارد.

انبار نفت شهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کشور گفت: در گذشته مکاتبات و جلسات کارشناسی و مدیریتی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی به منظور هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شده است و در آن‌ها موارد لازم برای رعایت استانداردهای فنی و ایمنی انبارهای نفت مورد توجه قرار گرفت.

او ادامه داد: انبار نفت شهران یکی از انبارهای حیاتی برای سوخت‌رسانی در کلان‌شهر تهران است و از استانداردهای لازم برخوردار است و وجود آن نیز برای سوخت‌رسانی پایدار و ایمن و با کمترین تردد ناوگان نفتکش در شهر بسیار ضروری است.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کشور در ادامه در خصوص این‌که آیا امکان جابه‌جایی این انبار وجود دارد یا خیر، توضیح داد: انبار نفت تهران شامل سه انبار نفت جنوب، انبار نفت ری جنوب پالایشگاه و شمال غرب تهران کن و شمال شرق تهران است و به دلیل این‌که این انبار دارای تمامی استاندارهای لازم است امکان جابه‌جایی آن وجود ندارد.
 

کد خبر 539206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha