زن ۳۳ ساله‌ای که از خانه خود فرار کرده و به شهر دیگری رفته بود تا با معشوقش زندگی کند، با شکایت شوهرش دستگیر شد.

دستگیری-زن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خراسان، زن ۳۳ ساله‌ای که با شکایت همسرش و به اتهام فرار از منزل، با تلاش نیروهای کلانتری سپاد مشهد دستگیر شده بود، درباره ماجرای فرار از منزل به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: چندین سال بود که یک رابطه سرد عاطفی بین من و همسرم وجود داشت و او هیچ‌گاه به نیازهای روحی و جسمی من توجهی نداشت در حالی که من زنی جوان بودم و به محبت‌های عاشقانه او احتیاج داشتم.

بارها از همسرم خواستم برای درمان مشکل عاطفی‌اش به پزشک مراجعه کند اما او اهمیتی به خواسته‌هایم نمی‌داد تا اینکه من به دلیل همین کمبودهای عاطفی با جوانی در فضای مجازی آشنا شدم و با او ارتباط تلفنی برقرار کردم.

جمال ساکن رشت بود و ما از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر درددل می کردیم تا این که بالاخره یک روز تصمیم به فرار از منزل گرفتم و با اتوبوس به رشت رفتم. جمال به استقبالم آمد و مرا به خانه‌اش برد.

حدود یک ماه در شمال کشور بودم و بعد از آن تصمیم به بازگشت گرفتم تا در مشهد زندگی مستقلی را برای خودم تشکیل بدهم. نمی‌خواستم دوباره نزد همسرم بازگردم تا روزهای تلخ گذشته تکرار شود بنابراین منزلی را در حاشیه شهر اجاره کردم تا با دخترانم زندگی کنم اما ناگهان همسرم به همراه نیروهای کلانتری از راه رسید و مرا دستگیر کردند.

در همین حال، همسر ۴۰ساله زن جوان نیز گفت: دیگر هیچ‌گاه حاضر نیستم با این زن زیر یک سقف زندگی کنم. او با ربودن و پنهان کردن دخترانم زندگی و آینده آنها را به خطر انداخت. وقتی متوجه فرار او از منزل شدم، به هر جایی که به ذهنم می‌رسید با نگرانی و اضطراب سر زدم اما هیچ اثری از آنها نیافتم.

همسرم گوشی تلفن را خاموش کرده بود و خانواده‌اش نیز هیچ اطلاعی از او نداشتند. به ناچار دست به دامن قانون شدم و گم شدن همسر و فرزندانم را به پلیس آگاهی گزارش دادم. بالاخره با ردیابی‌های اطلاعاتی مشخص شد او به شمال کشور رفته است و نزد شخصی به نام جمال زندگی می‌کند.

وقتی جمال دستگیر شد، ادعا کرد همسرم یک ماه نزد او بوده و سپس با اتوبوس به مشهد بازگشته است. حالا هم از اینکه دخترانم را پیدا کرده‌ام خیلی خوشحالم اما دیگر حاضر نیستم با چنین زن خیانتکاری زندگی کنم.

به دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد مشهد)، رسیدگی کارشناسی به این پرونده در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

کد خبر 539137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha