روند کاهشی قیمت دلار طی دو روز گذشته عاملی شده تا سیر صعودی و بی‌منطق قیمت‌ها در بخش خودروهای داخلی متوقف و حتی شاهد کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمت برخی از خودروها نیز باشیم.

خودرو هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان رکود معاملات حاکم و کمتر خریدار و فروشنده‌ای حاضر به معامله هستند. البته روند کاهشی قیمت دلار طی دو روز گذشته عاملی شده تا سیر صعودی و بی‌منطق قیمت‌ها در بخش خودروهای داخلی  متوقف و حتی شاهد کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمت برخی از خودروها نیز باشیم با این وجود هنوز رونقی در بازار نیست.

در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال ایکس با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان، سمند سورن با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان، پژو پارس tu۵ با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵با قیمت۲۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان، رانا با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان و هایما S۷ با قیمت  ۵۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این پژو ۲۰۷ i دستی با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ i اتوماتیک با قیمت ۳۱۸ میلیون تومان، دنا با قیمت ۲۱۸ میلیون تومان، پراید X۱۱۱ با قیمت ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید X۱۳۱ با قیمت ۸۱ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت  ۱۰۹ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار با قیمت  ۹۶ میلیون تومان و ساینا با قیمت ۱۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 539106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    67 3
    سلام عدم پخش قیمت خودرو در سایت دیوار نه تنها مشکلی را حل نمیکند بلکه باعث چندین مشکل دیگر می شود زیرا ازیک طرف اعلام می شود قیمت بازار اعلام نشود از طرف دیگر مرتب از کانالهای دیگر قیمت های نجومی را اعلام میکنند
  • US ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    101 9
    يك زماني با اين قيمتها چند تا خانه ميشد خريد الان بايد آهن پاره باهاش خريد
  • کاربرجدیدشششش IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    99 5
    واقعا اگه سوار خر هم بشم ازاین ماشینا نمی گیرم