مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

جشنواره تئاتر خیابانی «هنبو» که قرار بود روزهای ۲۲ تا ۲۴ مرداد در دلیجان در استان مرکزی برگزار شود، برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به تعویق افتاد.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این جشنواره موسوم به «هنبو» که در زبان راجی به معنی فریاد است، قرار بود با موضوع‌هایی چون جهش تولید، ایثار و شهادت، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، کاهش آسیب‌های اجتماعی، حوزه گردشگری، سلامت و زبان راجی ۲۲ تا ۲۴ مرداد در دلیجان برگزار شود. البته موضوع تعویق در فراخوان پیش‌بینی شده بود و به همین دلیل، این دوره با وجود آمادگی کامل ستاد برگزاری به زمانی دیگر موکول شد.

بر اساس زمان‌بندی جدید مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد تمدید و از گروه‌های تئاتر خیابانی استان مرکزی درخواست می‌شود در اسرع وقت آثار خود را ارسال کنند. نتایج بازبینی اولیه حداکثر تا ۱۵ شهریور اعلام خواهد شد و از این تاریخ دبیرخانه جشنواره موظف است در صورت اعلام وضعیت سفید و موافقت ستاد مقابله با کرونا، حداکثر تا  چهار ماه جشنواره را با دعوت از گروه‌های برتر برگزار کند.

ضمن اینکه در صورت امکان نداشتن برگزاری این دوره از جشنواره درباره برگزاری مجازی جشنواره تصمیم‌گیری و اعلام نظر خواهد شد.

کد خبر 538985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha