دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری پسری که پدرش را در یکی از روستاهای شیروان به قتل رسانده بود خبر داد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مقصود رستگار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شیروان، مبنی بر وقوع یک مورد مرگ مشکوک و انتقال جسد وی توسط بستگانش به بیمارستان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد شیروان اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به این‌که در بررسی ظاهری جسد، یک زخم عمیق بر روی سینه متوفی مشهود بود، افزود: دختر این فرد با مراجعه به کارآگاهان اعلام داشت که پدرش در زمین‌های اطراف مشغول کار بوده و توسط افراد نا شناس بر اثر ضربه ابزار کشاورزی فوت می‌کند.

با توجه به مشکوک بودن وضعیت جسد و احتمال وقوع قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه ماموران پاسگاه گلیان برای مشخص شدن زوایای پرونده به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

در تحقیقات نامحسوس انجام شده مشخص شد که صبح روز حادثه، درگیری بین مادر و فرد متوفی رخ داده، در حین درگیری، پسر خانواده با پدرش درگیر می‌شود که پس از بازرسی و بازبینی بدنی جسد آثار درگیری و خونمردگی در قسمت پشت بدن محرز بود.

با هماهنگی مقام قضائی، پسر خانواده دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل می‌شود، وی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی ماموران به قتل پدرش اعتراف می‌کند.

در نهایت پس از تکمیل پرونده، مراتب به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، پلیس در تمام صحنه‌ها با قدرت و هوشیاری بالا وارد می‌شود و هیچ جرمی از نگاه و چشم تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند و از شهروندان نیز همواره انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 538905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha