دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

علیرضا زاکانی رییس موقت فراکسیون نیروهای انقلاب تنها فراکسیون سیاسی مجلس یازدهم و البته رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، روز گذشته به عنوان رییس فراکسیون طب سنتی قوه مقننه انتخاب شد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، علیرضا زاکانی، رییس موقت فراکسیون نیروهای انقلاب، تنها فراکسیون سیاسی مجلس یازدهم و البته رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، روز گذشته به عنوان رییس فراکسیون طب سنتی قوه مقننه انتخاب شد تا تعداد پست‌ها و مسوولیت‌های این چهره محبوب اصولگرایان باز هم در قوه مقننه افزایش یابد.

همچنین زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان نایب‌رییس اول، زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان دبیر و فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین نیز به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شدند.

از سوی دیگر میدان نیز تلاش‌ها برای تشکیل کمیسیون خانواده از قرار معلوم به در بسته خورده، چنان‌که احمدامیرآبادی فراهانی، دبیر هیات‌رییسه مجلس در اظهاراتی که باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده، با اعلام مخالفت خود با تشکیل این کمیسیون گفته که «باتوجه به تاکید رهبر انقلاب بر مساله ازدواج و خانواده بسیاری از نمایندگان نگران هستند و کاملا حق دارند. اگر احساس کنیم که کارگروهی می‌تواند این رسالت را  به درستی دنبال کند قطعا آن را تشکیل خواهیم داد. درصورتی که کمیسیون فرهنگی بتواند طرح جامعی ارایه کند، نمایندگان امضاهای خود را برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده پس خواهند گرفت.»

کد خبر 538802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha