یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران جزئیاتی در خصوص جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

قالیباف - محسن هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در خصوص دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه یک ساعته بسیار خوبی بود و خدمت آقای قالیباف رسیدم و ضمن تبریک به ایشان برای ریاست مجلس در موارد مختلفی صحبت کردیم.

او ادامه داد: همچنین در خصوص انتخابات شوراها، فعالیت‌هایی که در مجلس برای برگزاری نحوه مجدد انتخابات شوراها مطرح است، صحبت شد. طرح‌ها و لوایح موجود در مجلس مانند درآمد پایدار و مدیریت یکپارچه شهری از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

هاشمی در ادامه گفت: همچنین در خصوص مسائل کشوری نیز بحث شد و ارزش پول ملی، تورم رکودی و تورم توسعه‌ای از دیگر مواردی بود که درباره آن با آقای قالیباف صحبت شد. همچنین در خصوص شهرداری و مسائل و مشکلات شهر صحبت شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در خصوص هماهنگی بین مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر تهران نیز صحبت شد تا جلسات برگزار شود تا هماهنگ با هم برای مسائل شهر اقدام شود.

خبرگزاری مهر نیز در این باره نوشت: هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف قول خاصی به وی داده است، گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم اما این جلسه بسیار خوب بود.

کد خبر 538542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha