مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۴۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی این استان اصلاح می‌شود و ۱۳ نقطه در دست اصلاح است.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید پرورشی خرم افزود: ۸۳ نقطه دارای تصادف با همکاری پلیس راه در محورهای ارتباطی استان همدان شناسایی شده است.

وی با تاکید بر ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان همدان اظهار داشت: نقاطی وجود دارد که امکان ایجاد تصادف در آن زیاد است که پس از ممیزی یک‌سری اقدامات روی این نقاط انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه ۷۹ مورد آشکارسازی و اصلاح پیچ در استان همدان انجام شده است، عنوان کرد: امکان تصادف در این پیچ‌ها وجود دارد.

پرورشی خرم با بیان اینکه تعدادی از تقاطع‌ها به شکل مستمر پایش می‌شود که ۴۷ مورد آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: موارد مربوط به اصلاح و دور برگردان و پارکینگ ۴۱۲ مورد بوده و ۲۰۸ کیلومتر اصلاح شیب انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در خصوص خط کشی جاده‌ها به دلیل شرایط جوی و مسائل مربوط به اعتبارات ضعیف عمل شده است، تأکید کرد: ۲۹۲ کیلومتر خط کشی انجام شده و ۴هزار و ۴۰۰ عدد تابلو اخطار انتظامی و اطلاع رسانی تهیه و نصب شده است.

پرورشی خرم با اشاره به اینکه ۷۱۳ کیلومتر تهیه و نصب گارد ریل در استان انجام شده است، افزود: ۷۸۰ مورد سرویس و نگهداری چراغ چشمک زن نیز انجام شده است.

کد خبر 538201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha