رئیس مجلس به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل مرحوم روح الله رجایی با خانواده وی دیدار کرد و ضمن آن اظهار داشت: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می‌کنند.

قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف امروز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور در منزل مرحوم روح الله رجایی با خانواده وی دیدار کرد.

رئیس مجلس در این دیدار که به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار انجام شد به نقش موثر اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران در فضای رسانه ای موجود اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می کنند.

رییس مجلس در ادامه با ذکر خاطرات تلاش‌های مرحوم رجایی، آن مرحوم را فردی محب اهل بیت ، اهل قلم،ولایی و پرتلاش توصیف کرد و گفت: مرحوم رجایی با حضور در بحران‌هایی همچون سیل و همچنین مراسم پرشکوه پیاده‌روی اربعین ‌بی‌چشمداشت و جهادی کارها را دنبال می‌کردند.

در ادامه این دیدار، همسر مرحوم روح الله رجایی با تشکر از حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و توجه وی به تلاش و خدمات اصحاب رسانه از علاقه و تلاش مرحوم همسر خویش در دوران حیات اشاره کردند.

مرحوم روح الله رجایی از فعالان حوزه رسانه بود که سابقه حضور در رسانه‌های مختلف را در کارنامه کاری خود داشت و در آخرین مسئولیت به عنوان سردبیر روزنامه جام جم فعالیت می‌کرد. مرحوم رجایی ماه گذشته به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و پیکر این تلاشگر جهادی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

کد خبر 538006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha