دو روز پس از آنکه حسین الجسمی (خواننده اماراتی) در توییتر خود از علاقه ازلی و ابدی‌اش به لبنان خبر داد، بیروت با انفجاری شبیه انفجارهای هسته‌ای هیروشیما و ناگازاکی تا آستانه نابودی کامل رفت.

حسين الجسمي خواننده اماراتي

به گزارش همشهری آنلاین، حسین الجسمی را خیلی‌ها در دنیای عرب به سق سیاه و نحس بودن می‌شناسند. می‌گویند این خواننده اماراتی یک‌بار برای مادرش آهنگ خواند و همان سال مادر خود را از دست داد. وقتی یک ترانه و آهنگ برای لیبی بیرون داد، در این کشور عربی انقلاب شد و ترانه‌ای هم که برای بارسلونا خوانده بود، به از دست رفتن قهرمانی انجامید. به همین دلیل، خیلی‌ها منتظر بودند ببینند حسین الجسمی به چه کسی یا چه چیزی ابراز ارادت و علاقه می‌کند تا برایش فاتحه بخوانند.

دو روز پیش که الجسمی در توییتر خود عبارت «انا لتخلص الدنی...» را با دو شکلک قلب و پرچم لبنان (تا آخر دنیا عاشق لبنانم) توییت کرد، مردم برای جلوگیری از رخ دادن یک فاجعه به صفحه‌اش هجوم بردند. کاربران عرب‌زبان عبارت‌های «خدا لبنان را بیامرزد، کشور خوبی بود»، «مردم لبنان گناه دارند»، «خدایا لبنان از دست رفت» و شبیه اینها را با شوخی زیر پست خواننده اماراتی می‌نوشتند اما تا تبدیل شدن نگرانی‌ها به واقعیت کمتر از ۴۸ ساعت زمان نیاز بود.

با اینکه تا دو روز پیش همه چیز رنگی از شوخی و خنده داشت، ناگهان عصر سه‌شنبه با یک انفجار مهیب و دهشتناک بندر بیروت روی هوا رفت. حالا دیگر همه آنها که در نحس بودن حسین الجسمی تردید داشتند، به سق سیاه بودنش ایمان آورده‌اند. در این میان، یک کاربر برایش چنین نوشته است: «تو را به همان خدا که می‌پرستی، کمی هم عاشق اسرائیل شو و کشورهای عربی را به حال خودشان بگذار.»

کد خبر 537660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    99 3
    اگه زحمت نیست کمی از ارادت خودتو به مسئولین زحمتکش کشور ما هم نشان بده. ممنون میشیم.
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      13 1
      آفرین
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      13 0
      خوب گفتی.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    8 1
    ای خدا من باید با الکی می در مورد مسولین خودمون صحبت کنم که یک ترانه عاشقانه هم برا ایناها بخونه ما کیف کنیم