چهار نفر از دهیاران بخش مرکزی سلسله که برگزاری مراسم عروسی در روستاهای حوزه خود را به ستاد مدیریت کرونا در شهرستان اطلاع نداده بودند، به هیات تخلفات استان لرستان معرفی شدند.

عروسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس آیین‌نامه‌های ستاد ملی، استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری ممنوع بوده و این وظیفه بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی برعهده دهیاران گذاشته شده است.

این در حالیست که به دلیل قصور دهیاران روستاهای چناره، نیازآباد، ناصروند و جوادآباد در اعلام گزارش برگزاری مراسم عروسی در این روستاها، بدون اغماض به هیات تخلفات استان برای برخورد معرفی شدند.

فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم همکاری دهیاران در کنترل ویروس کرونا در روستاها خاطرنشان کرد: دهیاران رئیس شورای سلامت روستا هستند، بنابراین ضرورت دارد که به منظور کنترل کرونا و عبور از وضعیت قرمز، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری را فورا به ستاد برای برخورد اطلاع رسانی نمایند.

شریف خسروی همچنین به پلمب ۱۴ واحد آرایشگاه زنانه در شهرستان توسط ماموران بازرسی شبکه و با همکاری اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد:  به تعداد هفت بانک عامل نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخطار کتبی داده شده است.

کد خبر 537587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha