هیفا (حیفا) و الیسا خوانندگان مطرح لبنانی و دیگر هنرمندان این کشور پس از انفجاری که دیروز در بیروت رخ داد، در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی مطالب و فیلم‌هایی منتشر کردند که نشان می‌داد خسارت سنگینی به خانه‌ها و اموالشان وارد شده است.

هنرمندان لبنانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از saudi۲۴news، حادثه انفجار بیروت خانه و اموال چهره‌های مشهور و هنرمندان لبنانی را هم ویران کرد. از جمله این هنرمندان هیفا (حیفا) و الیسا خوانندگان مطرح لبنانی بودند که اولین فیلم‌ها و ویدئوها را از خانه‌های آسیب‌دیده‌شان منتشر کردند. 

هیفا (حیفا) وهبی در توییتی نوشت که در زمان انفجار مشغول کار برای سریال جدیدش بوده، اما خانه او کاملا ویران شده و نیز ویدئویی از ویرانه‌های خانه‌اش بر اثر انفجار را منتشر کرد. هیفا (حیفا) خواننده، مدل و بازیگر اهل لبنان است که تاکنون ۷ آلبوم استودیویی منتشر کرده ‌است.

الیسا هنرمند مشهور لبنانی هم از وضعیت خود بعد از انفجار مطلبی منتشر کرد. او در توییتر خود نوشت: از این واقعه دلم به درد آمده است.‌ امیدوارم آسیب زیادی به کشور نرسیده باشد.‌ خانه‌ام در این انفجار به شدت آسیب دید، اما مهم نیست. مهم آن است که لبنان در امنیت باشد. الیسار زکریا خوری یکی از بهترین خوانندگان عرب است که با ارائه ۸ آلبوم به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های خاورمیانه تبدیل شده‌است.

جاد شویری خواننده لبنانی نیز عکسی از خانه خود بعد از انفجار منتشر کرده است و به طرفدارانش اطمینان داده که از این حادثه جان سالم به در برده است. Jad Shwery خواننده پاپ،‌ ترانه‌سرا و کارگردان موزیک‌ویدئو ۴۰ ساله لبنانی است.

حادثه انفجار در بیروت به شرکت و دارایی‌های زهیر مراد طراح لباس مطرح بین‌المللی نیز خسارت زیادی وارد کرده است. مراد طراح لباس لبنانی و بنیان‌گذار برند و خانه مدِ Zuhair Murad است. شهرت زهیر مراد در طراحی لباس‌های شب زنانه، اوت کوتور و نیز لباس عروس با دوخت سفارشی است.

کد خبر 537570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    2 4
    مگه هیفا محجبه نشده بود
  • شهلا IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    11 0
    نظرات و تصویر خوانندگان لبنانی را در مورد کشورشان می گذارید اما خوانندگان ایرانی خارج از کشور ما را ممنوع التصویر می کنید چه رسد که نظراتشان را بنویسید.شما دیگر کی هستید .
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    21 1
    واقعا تا تو لبنان چکار داریم شهری مملو از زنان رقاص و خواننده و مشروب فروشیها . واقعا چرا حاکمان ما به این کشور و حضور در آن اینقدر علاقه مند هستند ؟