معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: کاهش ساعات کار اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به مدت ۲ هفته دیگر تا پایان مرداد تمدید شد.

پروتکول اداره کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه منصوری افزود:  پیرو بخشنامه قبلی، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از ۱۶ تا ۳۰ مرداد ٩٩ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه و در روز پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۲:۳۰ دقیقه تمدید می‌شود.

به گزارش ایرنا، ساعات کاری اداره‌ها و دستگاه های اجرایی استان سمنان از سی و یکم تیر ماه به مدت ۲ هفته کاهش یافته بود.

بر اساس دستور علیرضا آشناگر استاندار سمنان و ابلاغ رسمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان، ساعت کار اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی این استان از سه‌شنبه سی و یکم تیر به مدت ۲ هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شد.

از عموم مردم استان سمنان درخواست می‌شود برای حفظ دستاورد مهم وزارت نیرو در اجرای برنامه هفدهمین سال بدون خاموشی گستره،   ضمن رعایت صرفه‌جویی و استفاده بهینه از وسایل برقی و به ویژه وسایل سرمایشی، با تلاشگران و کارکنان صنعت برق کشور همراهی کنند و در انجام ماموریت خطیر این وزارتخانه یاری‌گر باشند. ‌

به ازای هر درجه گرم‌شدن هوا، حدود ۱۰ مگاوات مصرف برق در استان سمنان افزایش می‌یابد و بررسی‌ها نشانگر آن است که با هر یک درجه افزایش دما، یک‌هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرف برق کشور بیشتر می‌شود.

مردم استان سمنان در روز شنبه ۳۱ خرداد رکورد بیشترین میزان مصرف برق در سال جاری را پشت سرگذاشتند و اوج مصرف برق در این استان از اوج مصرف سال ۹۸ هم فراتر رفت.

کد خبر 537375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha