مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

رئیس کل دادگستری استان البرز از آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ در این استان خبر داد.

رفع تصرف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین فاضلی هریکندی اظهارکرد: صبح دیروز ۱۳ مرداد در راستای سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه و برنامه تحولی دادگستری استان البرز، ۱۶۰ هکتار از اراضی زراعی و باغ‌های چهارباغ آزاد شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز ارزش تقریبی اراضی تغییر کاربری یافته را که آزادسازی شده بیش از ۶۴۰ میلیارد تومان اعلام و تشریح کرد: این اراضی عمدتا ویلاها و چهاردیواری های غیرمجاز بودند که در یک عملیات هماهنگ آزادسازی شدند.

وی گفت: براساس بررسی‌های دبیرخانه قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری و گزارش دستگاه‌های متولی، بیش از ۲۵ هزار ویلای غیرمجاز در ۲ حوزه قضایی ساوجبلاغ و چهارباغ وجود دارد.

فاضلی هریکندی افزود: طبق بررسی‌ها حدود ۱۹ کیلومترمربع از اراضی زراعی و باغ های استان در معرض تغییر کاربری قرار دارند که باید از وقوع آن پیشگیری کرد. همچنین از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۷۲ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته استان آزاد شده است که این عملیات با توجه به تاکید صورت گرفته به روسای دادگستری  و دادستان‌های استان در روزها و ماه‌های آتی با شدت بیشتری در کلیه حوزه های قضایی ادامه خواهد یافت.

کد خبر 537188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha